Klantenservice

De Onderwijsstudio levert uitgaven voor school, kinderopvang en thuis. Op deze pagina vindt u alle algemene informatie over bestellen, betalen, levering en retourneren bij De Onderwijsstudio. Staat uw vraag er niet bij of wilt u iets weten over een product? Stel dan uw vraag via het formulier hiernaast en we zullen z.s.m. een reactie sturen

Contact

Bestellen

U kunt bij De Onderwijsstudio bestellen door producten in uw winkelwagentje te doen door op de knop ‘Bestel’ te klikken bij het betreffende product. Via de winkelwagen (rechtsbovenin) kunt u een overzicht krijgen van uw bestelling en doorgaan naar ‘Afrekenen’. De Onderwijsstudio levert in Nederland en België.

Kan ik als particulier bestellen

Ja, De Onderwijsstudio levert zowel aan scholen als particulieren. Aan particulieren leveren wij alleen na vooruitbetaling via bank, iDEAL of PayPal.

Kan ik voor een school of bedrijf bestellen?

Ja, De Onderwijsstudio levert aan scholen en bedrijven. Voor scholen, kindercentra, bibliotheken, gemeenten en bedrijven is het mogelijk op factuur te bestellen.

Hoe kan ik De Onderwijsstudio bereiken?

Wanneer u een mail stuurt naar info@onderwijsstudio.nl krijgt u rechtstreeks antwoord op uw vraag van de medewerkers die ook uw bestelling verwerken en inpakken. Op werkdagen zijn wij over het algemeen goed telefonisch bereikbaar via nummer 085-4018981.

Met welke vervoerder wordt mijn bestelling verzonden?

Zowel pakketten als brievenbuspost verzenden wij via PostNL.

Wat zijn de verzendkosten?

De Onderwijsstudio hanteert standaard verzendkosten van €3,50 via PostNL. In uw winkelmand worden de verzendkosten berekend op basis van de geselecteerde producten. Bij verzending naar België zijn de verzendkosten €6,50.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Als de gekozen producten op voorraad zijn is de levertijd 1 á 2 werkdagen. Wanneer de levertijd van een product afwijkt van deze standaard vermelden we het bij het betreffende product.

Betalen

Bij De Onderwijsstudio kunt u direct betalen via iDEAL, Bancontact Mistercash of PayPal. Kiest u voor vooruitbetaling dan kunt u zelf de betaling via de bank voldoen. Wij leveren alleen op factuur aan scholen, instellingen en bedrijven met een betaaltermijn van 14 dagen.

Wat is jullie bankrekeningnummer?

Uw betaling kunt u voldoen via ons IBAN nummer NL64 RABO 0126295522 t.n.v. Fontin VOF onder vermelding van het ordernummer dat in de bevestigingsmail staat. Wij houden bestellingen vijf werkdagen in de wacht. Wanneer de betaling na vijf dagen niet door ons ontvangen is wordt deze automatisch geannuleerd.

Hoe werkt betalen met PayPal?

Op de website van Paypal kunt u direct een account aanmaken en deze eventueel koppelen aan uw bankrekening of creditcard.

Mijn betaling is mislukt. Wat nu?

Als de betaling mislukt is kunt u proberen opnieuw te bestellen of neem even contact met ons op om een oplossing te bespreken. Betalen per bank kan ook, maar stuur dan a.u.b. een mail naar info@onderwijsstudio.nl, zodat we uw betaling kunnen controleren.

Kan ik ook achteraf / op factuur betalen?

Op dit moment levert De Onderwijsstudio alleen op factuur aan scholen, bedrijven en instellingen op adressen die geregistreerd staan op naam van betreffende instelling/bedrijf. Op particuliere adressen levert De Onderwijsstudio alleen na vooruitbetaling via bank, PayPal of iDEAL.

Retourneren

U kunt uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden annuleren. Na annulering hebt u nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen (in originele verpakking). U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.

Hoe kan ik een product retour sturen?

U kunt de bestelling of een product retour sturen naar De Onderwijsstudio, Oosterweg 32, 9804 PR Noordhorn. Gebruik hierbij het voorbeeld retourformulier of zorg er op een andere manier voor dat voor ons herkenbaar is van wie de retourzending afkomstig is.

Wie betaalt de kosten van retourzending?

U betaalt zelf de kosten van het terugsturen, tenzij in overleg met De Onderwijsstudio voor een andere oplossing is gekozen.

Ik heb een klacht. Hoe kan ik die indienen?

Wij vinden het vervelend als uw bestelling niet naar wens is of het geleverde product niet in orde is. Graag eerst even bellen of mailen met de klacht, dan kunnen we een oplossing zoeken. Mocht uw klacht terecht zijn dan betalen wij de eventuele verzendkosten van het retour sturen.

Leveringsvoorwaarden

Goede algemene voorwaarden zijn belangrijk voor webwinkelier en klant. Hier kunt u onze Algemene Voorwaarden nalezen. Door het akkoord gaan met de Algemene Voorwaarden van De Onderwijsstudio, is er een overeenkomst tussen winkelier en klant tot stand gekomen. Maar voordat u akkoord gaat met onze Algemene Voorwaarden, verzoeken wij u vriendelijk de voorwaarden aandachtig door te nemen en kennis te nemen van onze werkwijze. Dit kan vervelende situaties voorkomen! Indien u vragen hebt over onze voorwaarden, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen.